נשאלת השאלה השכיחה מה הם ההבדלים בין קידום אורגני לממומן?
נצלול ישר לתוך המים ונציג דוגמא לחיפוש בגוגל ונבין את ההבדלים בין סוגי הקידום:
נחפש בגוגל "מורה לגיטרה בתל אביב" ובתוך פחות משניה עפ"י גוגל קיבלנו 532,000 תוצאות דרך גוגל.
שלושת התוצאות הראשונות – הינם תוצאות של קידום ממומן בגוגל
התוצאות לאחר התוצאות הממומנות – תוצאות של קידום אורגני בגוגל
תוצאות הקידום הממומן מסומנות באמצעות סימון "מודעה"
כך נראים ההבדלים בצורה ויזואלית כיצד נראים סוגי הקידום השונים בדף החיפוש
מה יותר טוב? קידום אורגני או קידום ממומן?
אין תשובה חד משמעית, ולכל עסק ולכל חברה שיש ברשותה אתר אינטרנט עשוי להיות נכון וטוב עבורה קידום אורגני או קידום ממומן לחילופין. במידה והעסק שלכם הוא והאתר אינטרנט שלכם זקוק לחשיפה מהירה ככל שניתן במטרה להשיג לידים לקמפיין ספציצי – לדוגמא קמפיין שיווק ומכירת דירות למגורים בבניין אז קמפיין ממוקד באופן של קידום ממומן בגוגל עשוי להיות טוב יותר ונכון יותר לאותה חברה/עסק שאחראי על השיווק והמכירה של הדירות. מנגד אם מדובר בעסק ותיק שרוצה לראות תוצאות לטווח הרחוק ואין לו צורך בהול ללידים בטווח המיידי והקצר וכמו שאנחנו אומרים לנטוע שורשים של קידום, אז יותר יתאים לעסק הזה קידום אורגני בגוגל. כאשר משלבים את שני סוגי הקידום יחדיו גם קידום אורגני בגוגל לצד קידום ממומן בגוגל – השילוב מחזק בצורה הדדית אחד את השני ומשפר ומרים את שני הקמפיינים.
רוצים לשמוע עוד?
כדי להתקדם עם המומחים של Rainbow360 השאירו פרטים:
מאמרים נוספים
לוגו בחינם
עיצוב לוגו לעסק חשוב שייעשה באמצעות אנשי מקצוע בעלי ניסיון בתכנון ועיצוב לוגו לעסקים. כך ניתן להיות בטוחים שהלוגו תואם את תדמית העסק ואת האסטרטגיה
לוגו לעסקים
עיצוב לוגו לעסק חשוב שייעשה באמצעות אנשי מקצוע בעלי ניסיון בתכנון ועיצוב לוגו לעסקים. כך ניתן להיות בטוחים שהלוגו תואם את תדמית העסק ואת האסטרטגיה
עיצוב לוגו לעסק
עיצוב לוגו לעסק חשוב שייעשה באמצעות אנשי מקצוע בעלי ניסיון בתכנון ועיצוב לוגו לעסקים. כך ניתן להיות בטוחים שהלוגו תואם את תדמית העסק ואת האסטרטגיה
כיצד לבנות אתר מתאים לקידום עבור גוגל
כיצד לבנות אתר מתאים לקידום עבור גוגל כולנו מכירים בחשיבות של תהליך הקידום האורגני. ללא עבודה מתמדת על קישורים או תוכן, כמעט ולא ניתן להגיע